Effektiv omkostningsreduktion

Reducér tid og stress med E-Mail Time Management.

Hvis en virksomhed eller organisation har fokus på E-mail Time Management, kan de væsentligt reducere den tid, som medarbejderne bruger på e-mails. Det er faktisk muligt for medarbejderne at spare op til 25 % af den tid, de bruger på e-mails, hvis blot de bruger Outlook eller Lotus Note optimalt og samtidigt tillægger sig nogle nye vaner.

Beregning af mulige besparelser
En organisation har 100 ansatte. En medarbejder bruger i omegnen af 2-3 timer på e-mails hver dag. Hvis den ansatte i gennemsnit oppebærer en løn på 200 kr. i timen, bliver den årlige besparelse:

Besparelse i arbejdstimer:
35 minutter x 255 (arbejdsdage) x 100 (medarbejdere) = 14.875 timer

Besparelse i kroner pr. år:
14.875 (arbejdstimer) x 200 kr. (timeløn) = 2.975.000 kr.

Den sparede tid kan bruges på værdiskabende aktiviteter frem for administration af e-mails. Og da vi sikkert vil bruge endnu mere tid på e-mails i fremtiden, vil det sparede beløb på sigt blive endnu højere.

Bedre indbakke-overblik giver mindre stress
Udover den konkrete effektivisering af medarbejdernes tid, er der en positiv afledt effekt i form af mindre stress og større arbejdsglæde hos medarbejderne. Fyldte indbakker er uden tvivl en væsentlig årsag til stress.

Send medarbejderne på kursus og spar penge:
E-mail Time Management

Et effektivt ½-dags-kursus, som giver omgående besparelser.
Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder
om kommunikation GRATIS!
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Tilmeld dig og få dit eksemplar af vores e-bog "99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation", samt jævnlige tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre.