Kompetent og personlig kundeservice

Få redskaber til at skabe god brugerservice eller kundeservice gennem en personlig og professionel dialog.

På dette kursus lærer du at skabe en personlig og frugtbar dialog med dine kunder eller brugere. Det giver større kundetilfredshed, men giver også dig større arbejdsglæde! Du får desuden værktøjer til at håndtere de svære situationer, der opstår, når du ikke kan give kunderne eller brugerne det, de gerne vil have. Alle deltagere får en gratis DISC-analyse, som en del af kurset!

 

 

Det lærer du på dette kursus:

  • At målrette din kommunikation, så den rammer plet
  • At bruge dit kropssprog og din stemme, så kunder/brugere får tillid til dig
  • At forstå hvorfor kunder/brugere ikke altid gider at høre på dine forklaringer
  • At kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • At skabe kontakt
  • At sikre modparten en god oplevelse
  • At håndtere svære situationer med kunder/brugere.

 

Næste kursusstart Se alle datoer 14. maj 2018, København 17. maj 2018, Aarhus
Varighed 2 dage
Pris 7.900kr. ekskl. moms.
Scroll down

Det lille ekstra: Din egen personlighed

Som kunde eller bruger får man ofte en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men man føler alligevel, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God kundeservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med kunden. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere kunderne og brugerne! På kurset arbejder du med praktiske cases, og du får vejledning i, hvordan du giver det lille ekstra gennem din personlighed. Du får desuden en gratis DISC-analyse, der viser, hvordan din personprofil er og agerer i forhold til andre personprofiler.  

 

God kundeservice giver stor værdi

God kundeservice er blevet det vigtigste parameter, når forbrugerundersøgelser definerer, hvad der betyder mest for kunden eller brugeren. Men hvad gør man så, når kunden eller brugeren tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer du teknikker til at forstå modparten og blive i stand til at give en god oplevelse. Og husk, hvis du arbejder med kunder: Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet. 

 

Hvad er god kundeservice?

Vi har alle et ansvar for vores kunder, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at kunden reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle kunder skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. På kurset arbejder du med, hvordan du tager udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter det.

 

Skab en god atmosfære!

Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i kundeservice lærer du, hvordan du kan skabe denne gode atmosfære med en kunde eller en bruger, der er oppe i det røde felt. Du lærer desuden, hvordan du nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog.

 

Et praktisk kursus med masser af sparring

Dette kursus i god kundeservice giver dig en solid, faglig viden om, hvordan vi mennesker reagerer, og hvad vi er motiveret af. Samtidig indeholder det en masse praktisk træning. Gennem rollespil får du afprøvet udfordrende situationer og får vejledning i, hvordan du tackler vigtige situationer i jeres hverdag.

 

Få svar på et spørgsmål

Ring på tlf. 70 278 279 eller send dit spørgsmål til info@aroskurser.dk

Underviser
Mille Se profil
Mille har arbejdet professionelt med kundeservice gennem de seneste 12 år, både som kundeservicemedarbejder og som rådgiver og underviser.

Målet med hendes træning er skabe større arbejdsglæde hos medarbejderne, større tilfredshed blandt kunderne og bedre tal på virksomhedens bundlinje. Mille er en inspirerende underviser med fokus på det praktisk anvendelige. Hun har et skarpt analytisk blik og er skrap til at spotte, hvilke knapper, der med fordel kan skrues på for at skabe bedre resultater.
Få et tilbud på et internt kursus!

Brug vores chat-funktion, ring, eller send en mail til info@aroskurser.dk

Underviseren tager ansvar for din læring!

For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for dig! Vi spørger derfor ind til dine behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper dig til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til din dagligdag efter kurset.

 

 

Tilmeld dig, og få en gratis miniguide!

Når du tilmelder dig dette kursus i præsentationsteknik, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.

Hvem bør deltage på dette kursus?

Målgruppen for dette kursus er alle, der har kontakt med kunder, brugere, klienter m.v. i deres professionelle arbejde. 

Medarbejderens udbytte
1

Du får lagt et solidt praktisk og teoretisk fundament for dine lederegenskaber, som du kan blive ved med at vende tilbage til og trække på under hele din karriere.

2

Du får papir på, at du har gennemført en anerkendt lederuddannelse i de klassiske MBA-fag, designet og blåstemplet af landets allerhøjst respekterede ekspert, Steen Hildebrandt

3

Vi sikrer, at du konstant bliver opdateret med den nyeste viden inden for ledelse. Du bliver nemlig medlem af Aros Management Club, hvor du efter lederuddannelsen får adgang til foredrag og masterclasses med førende erhvervsledere og eksperter.

Arbejdsgiverens udbytte
1

Arbejdsmiljøet i din afdeling får en vitaminindsprøjtning gennem dine nye lederegenskaber, samt relevante og effektive teamledelsesværktøjer.

2

Du vil med din nye viden om innovative processer, disruption og forandringsledelse blive en sublim sparringspartner for den øverste ledelse i forhold til at indtage nye positioner.

3

Din virksomhed får en særdeles kompetent leder, der vil have et bredt fundament at stå på i sit lederskab, og som bedre og mere effektivt vil kunne håndtere virksomhedens eller organisationens mange udfordringer på både kort og lang sigt.

Næste kursusstart

Vælg den dato & by der passer dig bedst
København 14. maj 2018 - 15. maj 2018
Aros Konference, København
9.00-16.00
7.900 ekskl. moms. Tilmeld dig
Aarhus 17. maj 2018 - 18. maj 2018
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
9.00-16.00
7.900 ekskl. moms. Tilmeld dig
København 10. sep 2018 - 11. sep 2018
Aros Konference, København
9.00-16.00
7.900 ekskl. moms. Tilmeld dig
Aarhus 13. sep 2018 - 14. sep 2018
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
9.00-16.00
7.900 ekskl. moms. Tilmeld dig
Swipe og se datoer ( 3 flere)
Tilmelding Kompetent og personlig kundeservice
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse Kompetent og personlig kundeservice
Sted & Datoer
Uddannelsen består af flere moduler
Jeg vil gerne modtage et gratis eksemplar af e-bogen "99+1 tips, tricks og hemmeligheder,
der vil ændre din kommunikation", samt tilmeldes nyhedsbrevet, hvor jeg vil få yderligere gode råd.

Nu kan du godt begynde at glæde dig til at blive meget klogere!

Du vil senere i dag eller den næste hverdag få en mail fra en af vores kursussekretærer med alt det, du har brug for at vide.

Tag en kollega med – og få selv endnu større udbytte!

Hvis du tager en kollega med, får I begge en rabat (og du får en god sparringspartner, når du kommer tilbage fra kurset). I kan se rabatten i kursusbeskrivelsen (hvor du tilmeldte dig). Ved tilmelding skal din kollega blot gøre opmærksom på, at du også deltager. Så får I begge rabatten.

Har du spørgsmål?

Så henvend dig i chatten nede til højre, send en mail til info@arosbusinessacademy.dk, eller ring til os på tlf. 70 278 279.

Vi ser frem til at møde dig

Aros
Tilmeldingbekræftelse
................................................................................................
Din besked er blevet sendt.

Vi bestræber ps på at svare så hurtigt som muligt.

Har du yderligere spørgsmål er du også velkommen til at ringe til os på 70 278 279

Aros
Hent materiale
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse Kompetent og personlig kundeservice

Du får desuden en mail med ledige kursusdatoer.

Ja tak, sæt mig gerne på nyhedsbrevet
(ligesom 30.453 andre videbegærlige)
Lorem Ipsum.

Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet.

Aros

Kurset var af god kvalitet. Niveauet var meget passende, og underviseren var dygtig til at tilpasse stoffet til os, så vi alle synes det var relevant. Kurset var en god reminder på, hvorfor jeg er glad for mit arbejde, og jeg har fået nogle gode værktøjer med hjem til at gøre det endnu bedre.

Nanna H. Schou

Det var fantastisk! Underviseren kunne bare sit kram – stor ros til hende, hun er en fantastisk underviser. Jeg tager en større forståelse for mine brugere med hjem.

Benny Nass 

Det var et spændende og lærerigt kursus, der får stor indflydelse fremover. Vi kom i dybden med situationer fra min egen hverdag, og jeg går hjem med helt konkrete teknikker til at sikre mig tilfredse kunder. Og skøn forplejning!

Maria Sørensen

Det var et meget professionelt kursus, og Mille var virkelig god til at komme med alle mulige eksempler, så jeg kunne relatere det til mit daglige arbejde.

Camilla Petersen

97,9%
af alle kursister

mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder
om kommunikation GRATIS!
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Tilmeld dig og få dit eksemplar af vores e-bog "99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation", samt jævnlige tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre.