Vi tilbyder nu kurset Projektledelse på en dag i en faciliteret online version. Det er altså ikke ”bare” e-learning. Det er levende online undervisning, der kræver aktiv deltagelse fra jer som deltagere.
Med faciliteret online undervisning behøver I ikke at samles fysisk. Dog kan man stadig få det sociale aspekt, erfaringsudvekslingen, dialogen og gruppeopgaverne til en vis grad i faciliteret online undervisning, da vi bruger forum funktioner til at dele erfaringer, quizzer til at opsummere læring, virtuelle grupperum til at lave opgaver undervejs osv.
Her kan I se en kort video om, hvordan et virtuelt kursus fungerer.
Projektarbejdsformen er den mest brugte arbejdsform i det danske erhvervsliv. Og alligevel har de fleste faktisk ikke helt styr på, hvad der kendetegner et basalt projekt, og hvordan man bedst arbejder projektorienteret. Det fører til mange grundlæggende misforståelser og kuldsejlede projekter. Derfor har I brug for vores kursus i basal projektledelse – denne gang online. Vi luger ud i alle misforståelserne og giver jer de værktøjer, I skal bruge for at komme godt i gang med projektarbejdet!
På kurset får I ikke bare en basal forståelse for projektets opbygning og natur – vi giver jer også de redskaber, der gør det muligt for jer at styre projektet med sikker hånd! I lærer bl.a. om projektlederens ”Olympiske ringe”, som er de fem grundlæggende værktøjer (Målformulering, Interessentanalyse, Planlægning, Organisering og Risikoanalyse) inden for projektledelse. Og så bliver I ikke bare introduceret til værktøjerne – vi lærer jer også lige præcis, hvornår I skal bruge dem.
Nu har vi snakket en hel masse om værktøjer og redskaber. Men kender vi ikke alle en af den slags typer, som har købt hele byggemarkedets udvalg af forskellige skruetrækkere og svensknøgler – og så ellers lader dem hænge ubrugt på væggen ude i skuret? Vores Virtuelt kursus: Projektledelse på en dag gør op med tørre teoretiske kurser og sørger for, at I får kombineret teorien og værktøjerne med det helt lavpraktiske.
af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.