God e-mail kommunikation

God e-mail kommunikation

Tonen i 50 % af alle e-mails bliver misforstået, fordi hverken kropssprog eller toneleje kan aflæses af modtageren. Denne misforståelse kan skabe frustrationer blandt både kollegaer og kunder. På dette kursus får I en række værktøjer til at formulere jer klart og præcist i jeres e-mails, samtidig med at I ikke mister det nærværende og personlige udtryk.

 

 

Det lærer I på dette kursus:

  • At formulere klare og præcise e-mails
  • At undgå at blive misforstået
  • At formulere et budskab, der brænder igennem
  • At fremstå forståelige, troværdige og imødekommende
  • At strukturere en effektiv e-mail
  • At skabe en god stemning i e-mails
  • At tage hånd om jeres omdømme.

 

skal vi skræddersy et kursus til jer? Hele forløbet kan tilpasses efter jeres behov. Kontakt os og hør om mulighederne!
Varighed Kurset opbygges af tre dele, bestående af en workshop og en efterfølgende opfølgning.
Tag en snak med Christel
70 278 279
Hvad koster det? Download som pdf
Kurset kan også afholdes hos jer – se mere her
Scroll down

Jeres omdømme er på spil

Hver gang I kommunikerer til jeres kunder og samarbejdspartnere, er jeres omdømme på spil. Det gælder også, når I kommunikerer via e-mail. I vil lære vigtigheden af at blive opfattet som forståelige, troværdige og imødekommende. Samtidig vil I lære, hvordan I kan undgå de gængse fejl, der kan lede til misforståelser og konflikter i jeres kommunikation.

Skriv indbydende e-mails

På kurset arbejder vi med at gøre medarbejderne reflekterede omkring modtageren og øge medarbejdernes bevidsthed omkring, hvordan e-mails er et led i kontakten med kunderne og virksomhedens samlede kommunikation. I lærer, hvordan I bygger en e-mail op, hvordan I slår tonen an, og hvad I bestemt ikke skal gøre.

Kursusforløbet består af tre dele

Kurset i god e-mail kommunikation er bygget op omkring tre dele. Underviseren starter med at gennemlæse en række e-mails fra jer, derefter afholdes en 3-timers workshop med udgangspunkt i netop jeres e-mail kommunikation og afslutningsvis afsættes en dag til individuel opfølgning. Den individuelle opfølgning foregår 2-3 uger efter afholdelse af workshoppen, hvor underviseren kommer ud til jer.

Hvem bør deltage på dette kursus?

Dette kursus i god e-mail kommunikation anbefales til afdelinger, hele virksomheder, institutioner eller kommuner, der kommunikerer internt eller eksternt via e-mail. Kurset lægger vægt på opbygningen og tonen i e-mails, og vil derfor være en god investering for dem, der vil tage hånd om virksomhedens omdømme – både blandt medarbejdere og kunder og samarbejdspartnere.

Udfyld formularen, og få et estimat på prisen.
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse God e-mail kommunikation

    1 Jeg vil gerne modtage et gratis eksemplar af e-bogen "99+1 tips, tricks og hemmeligheder,
    der vil ændre din kommunikation", samt tilmeldes nyhedsbrevet, hvor jeg vil få yderligere gode råd.