PR 2.0: Public Relations via sociale medier

PR 2.0: Public Relations via sociale medier

Facebook, Twitter, YouTube og LinkedIn har revolutioneret Public Relations. I dag formidler man i høj grad sine historier direkte til offentligheden – og det giver flere og anderledes muligheder. På dette kursus lærer I de nye spilleregler. Vi arbejder med kreative og moderne PR-ideer, som I kan tage i brug efter kurset. Og I får hjælp til at sparke jeres PR-strategi ind i det 21. århundrede.

 

 

Det får I med hjem fra dette kursus:

  • Indsigt i den traditionelle PR’s styrker og svagheder anno 2013
  • Viden til at vælge, hvilke sociale medier og netmedier I skal bruge
  • Værktøjer til at spotte og formidle de gode historier på nettet, fx Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest og LinkedIn
  • Indsigt i, hvordan man skaber forretning på de sociale medier
  • Værktøjer til at måle resultaterne af din PR-indsats
  • Viden om lovgivning og copyright.

 

skal vi skræddersy et kursus til jer? Hele forløbet kan tilpasses efter jeres behov. Kontakt os og hør om mulighederne!
Varighed Kurset afholdes som internt kursus i jeres lokaler. Længden og udgangspunktet skræddersyes efter jeres behov. Deltagerantallet er op til jer.
Pris fra