Facebook, Twitter, YouTube og LinkedIn har revolutioneret Public Relations. I dag formidler man i høj grad sine historier direkte til offentligheden – og det giver flere og anderledes muligheder. På dette kursus lærer I de nye spilleregler. Vi arbejder med kreative og moderne PR-ideer, som I kan tage i brug efter kurset. Og I får hjælp til at sparke jeres PR-strategi ind i det 21. århundrede.
Det får I med hjem fra dette kursus:
På dette kursus tager vi det bedste fra den klassiske PR og journalistik, der handler om at fortælle gode historier, og kombinerer det med de nye muligheder på nettet. De nye muligheder kræver nye måder at arbejde med PR på. Medierne er ikke længere kun trykte, og de fokuserer ikke længere kun på artikler. Redaktøren er væk, og I skal selv skabe relationen til målgruppen. Alt det lærer I naturligvis på kurset.
Når I tilmelder jer dette kursus i Public Relations via de sociale medier, sender vi jer vores lille e-kursus ”Få større udbytte af dine kurser”. Med kurset får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.
En gazelle kan opnå en hastighed på 100 km/t, når den piler hen over Afrikas savanner. Når vi hos Aros Kurser går ud til kaffemaskinen om morgen, kommer vi sjældent over 8 km/t, og vi træffes sjældent mere eksotiske steder end København og Aarhus. Alligevel er der ifølge Dagbladet Børsen en gazelle gemt i os.
Dette PR-kursus er for jer, der ønsker at gøre virksomheden, kommunen eller myndigheden mere synlig på de sociale medier.
af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.