Konflikthåndtering og samarbejde

Bliv god til at håndtere konflikter – og få mere glæde og succes i dit arbejdsliv

Tag på kursus i konflikthåndtering og samarbejde, og lær, både hvordan du håndterer konflikter, men også hvordan du vender dem til noget konstruktivt. Til glæde for både dig, dine kolleger og jeres fælles trivsel på arbejdspladsen.

 

 

På dette kursus lærer du:

  • at kommunikere svære budskaber
  • at sig til og fra over for dine kolleger
  • at håndtere konflikter når de opstår
  • at forebygge konflikter
  • at bruge konflikten konstruktivt
  • at skabe et bedre samarbejde på arbejdspladsen
  • … og dermed opleve meget større arbejdsglæde.

 

Næste kursusstart Se alle datoer 04. september 2018, København 10. september 2018, Aarhus
Varighed 2 dage
Pris 8.400kr. ekskl. moms.
Scroll down

Bliv fortrolig med konflikten

Du har højst sandsynligt et temmelig anstrengt forhold til konflikter. Forståeligt nok. Vi har alle sammen oplevet, hvad en konflikt kan gøre ved samarbejde og arbejdsprocesser. Men på dette kursus i konflikthåndtering lærer du, hvordan du tager tyren ved hornene og enten forebygger eller udreder en konflikt.

…Men også med dig selv

En stor del af at kende en konflikt, handler også om at kende sig selv. Derfor kommer kurset til at tage udgangspunkt i dig og din kommunikations- og konfliktstil. På kurset modtager du en test, der kortlægger netop disse, og arbejder videre med dem på kurset. På den måde bliver du klogere på, hvordan du selv bidrager til konflikten, og hvad du kan gøre anderledes, for bedre at håndtere konflikten.

Masser af praktisk øvelse

Det er vigtigt for os, at du allerede dagen efter kurset kan komme igang med at bruge din nye viden og værktøjer. Derfor har kurset i konflikthåndtering en praktisk tilgang, hvor der veksles mellem undervisning, dialog, gruppeøvelser, coaching og individuelle refleksionsøvelser.

Hvem bør deltage på dette kursus?

Dette kursus i konflikthåndtering og samarbejde er for alle, uanset branche og stilling, som ønsker at blive bedre til at tackle hverdagens konflikter på arbejdspladsen, uanset om det er som medarbejder, leder eller HR-konsulent.

Underviser
Nadia Se profil
Nadia er en yderst kompetent og passioneret underviser. Hun har mere end 15 år erfaring med undervisning i kommunikation og personlig udvikling i offentlige og private virksomheder og organisationer.

Nadia er oprindeligt uddannet skuespiller og har efterfølgende videreuddannet sig inden for coaching, procesledelse, mindfulness og kommunikativ psykoterapi.

Hun brænder for at coache, undervise og motivere mennesker til at udvikle deres potentiale – og til at optimere deres kommunikation med andre mennesker. Og hun er en engageret underviser, der varierer sin undervisning, så den nye viden og værktøjerne kommer godt ind under huden.
Medarbejderens udbytte
1

Du lærer at få din modpart til at forstå dine budskaber samtidig med, at du bliver bedre til at forstå og fordøje andres. Dermed mestrer du de to vigtigste redskaber inden for konflikthåndtering og kan derfor optrappe en konflikt med det samme i stedet for at udskyde den.

2

Du bliver bevidst om din rolle i konflikten. Bevidstheden omkring, hvordan du agerer og reagerer i en konflikt, vil hjælpe dig til at skabe kontrol i situationen, så du ved præcist, hvad du skal gøre når konflikten rammer.

3

Du vil kunne bruge din nye viden om konflikthåndtering i alle aspekter af dit liv. Både på arbejdspladsen, men også i hjemmet og når du færdes i det offentlige rum. Konflikter kan opstå alle steder, og det bliver du klar til at håndtere.

Arbejdsgiverens udbytte
1

Din arbejdsplads får stor gavn af din evne til at optrappe konflikter gennem konstruktiv tilkendegivelse af dine meninger. Den evne vil du kunne bruge ikke kun i samarbejdet med dine kollegaer, men også i relationen med kunder og interessenter.

2

Konflikter og stridigheder på arbejdspladsen er kæmpe effektivitetsdræbere. Med din nye viden inden for konflikthåndtering vil din arbejdsplads drage stor fordel af dine konfliktløsende egenskaber, og den praktiske tilgang på kurset gør, at du vil være i stand til også at lære din nye viden fra dig med det samme.

3

En konfliktfri arbejdsplads er en gladere arbejdsplads, og et godt arbejdsmiljø er nøglen til tilfredse og glade medarbejdere. Et bedre arbejdsmiljø vil have en direkte effekt på sygefravær og arbejdsmoral og dermed en direkte effekt på bundlinjen.

Næste kursusstart

Vælg den dato & by der passer dig bedst
København 04. sep 2018 - 05. sep 2018
Aros Konference, København
Kl. 9-16
8.400 ekskl. moms. Tilmeld dig
Aarhus 10. sep 2018 - 11. sep 2018
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
Dag 1: kl. 10-17. Dag 2: kl. 8-15
8.400 ekskl. moms. Tilmeld dig
København 29. okt 2018 - 30. okt 2018
Aros Konference, København
Kl. 9-16
8.400 ekskl. moms. Tilmeld dig
Aarhus 12. nov 2018 - 13. nov 2018
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
Dag 1: kl. 10-17. Dag 2: kl. 8-15
8.400 ekskl. moms. Tilmeld dig
København 19. feb 2019 - 20. feb 2019
Aros Konference, København
Kl. 9-16
8.400 ekskl. moms. Tilmeld dig
Aarhus 25. feb 2019 - 26. feb 2019
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
Dag 1: kl. 10-17. Dag 2: kl. 8-15
8.400 ekskl. moms. Tilmeld dig
Swipe og se datoer ( 5 flere)
Tilmelding Konflikthåndtering og samarbejde
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse Konflikthåndtering og samarbejde
Sted & Datoer
Uddannelsen består af flere moduler
Jeg vil gerne modtage et gratis eksemplar af e-bogen "99+1 tips, tricks og hemmeligheder,
der vil ændre din kommunikation", samt tilmeldes nyhedsbrevet, hvor jeg vil få yderligere gode råd.

Nu kan du godt begynde at glæde dig til at blive meget klogere!

Du vil senere i dag eller den næste hverdag få en mail fra en af vores kursussekretærer med alt det, du har brug for at vide.

Tag en kollega med – og få selv endnu større udbytte!

Hvis du tager en kollega med, får I begge en rabat (og du får en god sparringspartner, når du kommer tilbage fra kurset). I kan se rabatten i kursusbeskrivelsen (hvor du tilmeldte dig). Ved tilmelding skal din kollega blot gøre opmærksom på, at du også deltager. Så får I begge rabatten.

Har du spørgsmål?

Så henvend dig i chatten nede til højre, send en mail til info@arosbusinessacademy.dk eller ring til os på tlf. 70 278 279.

Vi ser frem til at møde dig

Aros
Tilmeldingbekræftelse
................................................................................................
Din besked er blevet sendt.

Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.

Har du yderligere spørgsmål er du også velkommen til at ringe til os på 70 278 279

Aros
Hent materiale
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse Konflikthåndtering og samarbejde

Du får desuden en mail med ledige kursusdatoer.

Ja tak, sæt mig gerne på nyhedsbrevet
(ligesom 30.453 andre videbegærlige)
Lorem Ipsum.

Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet.

Aros

Kvaliteten var helt i top. Jeg er blevet i stand til at se en situation fra flere vinkler, og jeg kan nu tage bedre ansvar for at ændre uønskede situationer. Jeg er også blevet bedre til at sige tingene direkte på en konstruktiv måde.

Marie Gissel Barfoed


Rigtig godt kursus. Jeg har fået gode værktøjer med hjem, som jeg kan bruge hver eneste dag til den gode kommunikation, forebyggelse af konflikter og håndteringen af dem. Jeg har fået indblik i mine egne handlemønstre, og fundet et behov for at forstå andres. Jeg håber, at kurset vil give mig et endnu bedre samarbejde med mine kolleger i en hverdag fyldt med forandringer og arbejdspres.

Pernille Lund Skov

Det var et godt kursus, meget hands-on og ikke for teoretisk. Jeg har fået flere små tips til ting, jeg kan gøre anderledes i min hverdag.

John Krath Pedersen

Det faglige niveau på kurset var perfekt ramt for os alle, og vi var ikke så mange på holdet, hvilket gav mulighed for en masse personlig feedback. Jeg tager mine værktøjer i brug jo før jo bedre - og jeg vil fortælle mine kollegaer alt om, hvad jeg fik med hjem.

Anette Frederiksen

97,9%
af alle kursister

mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder
om kommunikation GRATIS!
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Tilmeld dig og få dit eksemplar af vores e-bog "99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation", samt jævnlige tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre.