Kursus i god kundeservice

Bliv god til at tackle alle kundetyper og samtaler - også de svære.

Dette kursus lærer dig at skabe en personlig og frugtbar dialog med de mange forskellige typer kunderne eller brugere. Resultatet vil være både større tilfredshed blandt kunderne – så de kommer igen – men også større arbejdsglæde for dig som kundeservicemedarbejder. Vi giver dig værktøjerne til at håndtere de svære situationer, der opstår, når du ikke kan give kunderne eller brugerne det, de gerne vil have. Alle deltagere får en gratis personprofil af sig selv, som en del af kurset!

 

Det lærer du på dette kursus:

  • Bevidsthed om din kommunikation, og hvordan den tolkes af kunder og kollegaer
  • At bruge din personlighed i samtalen, så kunderne/brugerne får tillid til dig
  • At gennemskue hvilke kunder, der har behov for korte og præcise forklaringer, og hvem der ønsker den lange og uddybende
  • At kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • At benytte dig af spørgeteknikker og indvendingsbehandling
  • Og du får helt konkrete værktøjer til at håndtere svære situationer med kunder/brugere.

 

Næste kursusstart Se alle datoer 23. januar 2019, København 29. januar 2019, Aarhus
Varighed 2 dage
Pris 7.900 kr. ekskl. moms. / 6.715 kr. med 15 % kollegarabat
Scroll down

Du er ansigtet udadtil – på godt og ondt

Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet. Det skyldes ofte, at kunden føler sig uretfærdigt behandlet. Det er ikke altid, at det nødvendigvis er sandt, men som kundeservicemedarbejder er du virksomhedens ansigt udadtil, og du er derfor nødt til at kunne møde kunden der, hvor han eller hun er. Men hvad gør du så, når kunden eller brugeren tér sig helt urimeligt, og hverken vil høre eller forstå det, du prøver at sige? På dette kursus har vi fokus på samtalen – også den svære. Du lærer teknikker til at forstå kunden, og vi giver dig konkrete værktøjer til, hvordan du nedtrapper konflikten, så kunden føler sig hørt.

 

Hvad er god kundeservice?

Alle kunder skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. Ja, det lyder en smule underligt, men det er alfa og omega i tilrettelæggelsen af den gode kundeservice. De færreste kunder bryder sig om blot at være et ordrenummer eller et sagsnummer. Du kan løfte deres oplevelse betydeligt ved at tilføje kommunikationen enkle og kundetilpassede tiltag. På kurset lærer du at tage udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter dem. Og selvom hovedfokus er på at skabe den gode oplevelse, så vil den medfølgende loyalitet mod dit brand eller virksomhed helt sikkert også sætte sine spor på bundlinjen.

 

Et praktisk kursus med masser af sparring

Dette kursus i god kundeservice giver dig en solid, faglig viden om, hvordan vi mennesker reagerer, og hvad vi er motiveret af. Samtidig indeholder det en masse praktisk træning. Gennem rollespil får du afprøvet udfordrende situationer og får vejledning i, hvordan du tackler vigtige situationer i jeres hverdag. Den mundtlige kommunikation er i fokus, men vi vil også arbejde med skriftlig kommunikation. Du får desuden en gratis personprofil, der viser, hvordan du er og agerer i forhold til andre personprofiler.

Underviser
Mille Se profil
Mille har arbejdet professionelt med kundeservice gennem de seneste 12 år, både som kundeservicemedarbejder og som rådgiver og underviser.

Målet med hendes træning er skabe større arbejdsglæde hos medarbejderne, større tilfredshed blandt kunderne og bedre tal på virksomhedens bundlinje. Mille er en inspirerende underviser med fokus på det praktisk anvendelige. Hun har et skarpt analytisk blik og er skrap til at spotte, hvilke knapper, der med fordel kan skrues på for at skabe bedre resultater.
Få et tilbud på et internt kursus!

Brug vores chat-funktion, ring, eller send en mail til info@aroskurser.dk

Underviseren tager ansvar for din læring!

For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for dig! Vi spørger derfor ind til dine behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper dig til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til din dagligdag efter kurset.

 

 

Tilmeld dig, og få en gratis miniguide!

Når du tilmelder dig dette kursus i præsentationsteknik, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.

Hvem bør deltage på dette kursus?

Målgruppen for dette kursus er alle, der har kontakt med kunder, brugere, klienter m.v. i deres professionelle arbejde. 

Medarbejderens udbytte
1

Du lærer selvsikkert at skabe et konstruktivt rum for den gode kundesamtale, når du bliver i stand til at aktivere din professionelle personlighed.

2

Du får en værktøjskasse, der gør dig i stand til at blive i din position, når du skal håndtere en irriteret eller utilfreds kunde. Med de rigtige værktøjer formår du at forblive engageret og konstruktiv, og det betyder, at du får det bedste ud af situationen.

3

Du får et nyttigt indblik i forskellige typer kommunikationsstile. Og når du har lært din egen kommunikationsstil at kende, er du bedre rustet til at genkende andre menneskers kommunikationsstile og forstå deres reaktionsmønstre.

Arbejdsgiverens udbytte
1

Det kan være generende at tale med utilfredse kunder, borgere eller brugere, hvis man ikke er klædt ordentligt på til opgaven. Det kan ende med stressede og inaktive medarbejdere. Efter kurset har din arbejdsgiver en medarbejder med en solid indsigt i servicefaget, hvilket betyder større arbejdsglæde og en mere effektiv arbejdsindsats.

2

Den suverænt bedste branding af en virksomhed er god og brugbar kundeservice – med andre ord gavner god kundeservice hele virksomheden eller afdelingen.

3

Rom blev ikke bygget på én dag, og det bliver gode kunderelationer heller ikke. Men det tager kun en dårlig samtale at ødelægge dem. Når du har fået fod på, hvordan du kan sikre gode og solide kunderelationer, kan din arbejdsgiver trygt overlade dig ansvaret for at forbedre og skabe de bedst mulige kunderelationer.

Næste kursusstart

Vælg den dato & by der passer dig bedst
København 23. jan 2019 - 24. jan 2019
Aros Konference, København
9.00-16.00
Aarhus 29. jan 2019 - 30. jan 2019
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
9.00-16.00
København 07. maj 2019 - 08. maj 2019
Aros Konference, København
9.00-16.00
Aarhus 21. maj 2019 - 22. maj 2019
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
9.00-16.00
København 27. aug 2019 - 28. aug 2019
Aros Konference, København
9.00-16.00
Aarhus 10. sep 2019 - 11. sep 2019
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
9.00-16.00
Swipe og se datoer ( 5 flere)
Tilmelding Kursus i god kundeservice
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse Kursus i god kundeservice
Sted & Datoer
Jeg vil gerne modtage et gratis eksemplar af e-bogen "99+1 tips, tricks og hemmeligheder,
der vil ændre din kommunikation", samt tilmeldes nyhedsbrevet, hvor jeg vil få yderligere gode råd.

Nu kan du godt begynde at glæde dig til at blive meget klogere!

Du vil senere i dag eller den næste hverdag få en mail fra en af vores kursussekretærer med alt det, du har brug for at vide.

Tag en kollega med – og få selv endnu større udbytte!

Hvis du tager en kollega med, får I begge en rabat (og du får en god sparringspartner, når du kommer tilbage fra kurset). I kan se rabatten i kursusbeskrivelsen (hvor du tilmeldte dig). Ved tilmelding skal din kollega blot gøre opmærksom på, at du også deltager. Så får I begge rabatten.

Har du spørgsmål?

Så henvend dig i chatten nede til højre, send en mail til info@arosbusinessacademy.dk eller ring til os på tlf. 70 278 279.

Vi ser frem til at møde dig

Aros
Tilmeldingbekræftelse
................................................................................................
Din besked er blevet sendt.

Vi bestræber ps på at svare så hurtigt som muligt.

Har du yderligere spørgsmål er du også velkommen til at ringe til os på 70 278 279

Aros
Hent materiale
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kursus/Uddannelse Kursus i god kundeservice

Du får desuden en mail med ledige kursusdatoer.

Ja tak, sæt mig gerne på nyhedsbrevet
(ligesom 30.453 andre videbegærlige)

Aros

Kurset var af god kvalitet. Niveauet var meget passende, og underviseren var dygtig til at tilpasse stoffet til os, så vi alle synes det var relevant. Kurset var en god reminder på, hvorfor jeg er glad for mit arbejde, og jeg har fået nogle gode værktøjer med hjem til at gøre det endnu bedre.

Nanna H. Schou

Det var fantastisk! Underviseren kunne bare sit kram – stor ros til hende, hun er en fantastisk underviser. Jeg tager en større forståelse for mine brugere med hjem.

Benny Nass 

Det var et spændende og lærerigt kursus, der får stor indflydelse fremover. Vi kom i dybden med situationer fra min egen hverdag, og jeg går hjem med helt konkrete teknikker til at sikre mig tilfredse kunder. Og skøn forplejning!

Maria Sørensen

Det var et meget professionelt kursus, og Mille var virkelig god til at komme med alle mulige eksempler, så jeg kunne relatere det til mit daglige arbejde.

Camilla Petersen

97,9%
af alle kursister

mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder
om kommunikation GRATIS!
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Tilmeld dig og få dit eksemplar af vores e-bog "99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation", samt jævnlige tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre.