Der er fuld fart på mediebranchen, og det kræver både øvelse og overblik at navigere mellem dit eget budskab og journalisternes (skjulte) agendaer. Dette intensive kursus hiver dig hele vejen gennem mediemøllen på godt ondt – så du ved, hvad der venter dig, og hvordan du håndterer det, næste gang en journalist kontakter dig.
Med dette kursus får du:
I dag går der ikke mange minutter fra telefonen ringer hos dig, til en historie er ude på de forskellige medieplatforme. Men hvad er udgangspunktet for journalistens henvendelse? Og hvorfor ruller negative historier bare hurtigere end positive? De fleste af os undervurderer mediernes retoriske og fortællemæssige virkemidler, og det går ud over det budskab, vi prøver at få ud. På dette kursus bliver du undervist af en brancheinsider, der kender alle mediebranchens tricks – og som er klar til at bruge dem mod dig i ekstremt virkelighedstro scenarier!
Dette kursus i medietræning tager udgangspunkt i kursistens egen kontekst, arbejdsplads og medietilstedeværelse. Det betyder, at underviseren allerede har lavet en grundig research, forberedt interviews til netop din situation og står klar til at give dig konkret feedback på din håndtering. Du bliver blandt andet udsat for interviewtræning på tv og radio, live-interviews med snurrende kamera og spotlight samt redigerede interviews. Af samme årsag er der maks. 6 deltagere på kurset, så alle har god tid til at arbejde med de forskellige genrer og værktøjer.
Meld dig til dette kursus, hvis du ønsker at blive en dygtig og overbevisende kommunikator, der har gennemslagskraft i medierne. Kurset er især henvendt til dig, der skal repræsentere din virksomhed i medierne.
Når du tilmelder dig dette kursus i medietræning, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.
af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.