I bliver ekspert i PR gennem redaktionel omtale, som er langt billigere og mere effektiv end dyre annoncer. Med redaktionel omtale skaber I troværdighed om virksomheden eller brandet – og det kan ses på bundlinjen! På kurset får I indgående kendskab til mediernes dynamik og lærer, hvordan I får netop jeres historie i medierne!
På dette kursus lærer I at:
Den helt store gevinst ved redaktionel omtale er i virkeligheden, at det er andre end jeres virksomhed, der vurderer, om historien er god. Det øger troværdigheden – men det gør det også sværere at arbejde med. På dette kursus lærer I at forstå, hvad der er en god historie på mediernes præmis – og at finde og udforme den i jeres egen virksomhed. I lærer også at tænke bredere end medieomtale.
Øvelserne på kurset tager afsæt i jeres virksomhed og jeres egne ideer, og I kommer til at arbejde praktisk med at vinkle og skrive. I kommer også til at præsentere ideer til PR-historier mundtligt – og får feedback på både indhold og præsentation. Alt sammen for at I skal blive bedre til at arbejde hands-on med at finde, planlægge og eksekvere PR, så jeres nye færdigheder kan implementeres i jeres virksomhed.
Dette kursus i praktisk PR er for jer, der allerede har erfaring med PR-arbejdet og trænger til en brush-up og for dig, der skal i gang med det. I er fx:
For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for dig! Vi spørger derfor ind til dine behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper dig til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til din dagligdag efter kurset.
Når du tilmelder dig dette kursus i PR i praksis, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.
Som virksomhed kan I bestille en særligt tilpasset udgave af kurset med fokus på jeres medarbejdere, jeres organisation og jeres specifikke behov. Du kan læse mere her
af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.