I bliver eksperter i PR gennem redaktionel omtale, som er langt billigere og mere effektiv end dyre annoncer. Med redaktionel omtale skaber I troværdighed om virksomheden eller brandet – og det kan ses på bundlinjen! På kurset får I indgående kendskab til mediernes dynamik og lærer, hvordan I får netop jeres historie i medierne!
På dette kursus lærer I at:
Den helt store gevinst ved redaktionel omtale er i virkeligheden, at det er andre end jeres virksomhed, der vurderer, om historien er god. Det øger troværdigheden – men det gør det også sværere at arbejde med. På dette kursus lærer I at forstå, hvad der er en god historie på mediernes præmis – og at finde og udforme den i jeres egen virksomhed. I lærer også at tænke bredere end medieomtale.
Øvelserne på kurset tager afsæt i jeres virksomhed og jeres egne ideer, og I kommer til at arbejde praktisk med at vinkle og skrive. I kommer også til at præsentere ideer til PR-historier mundtligt – og får feedback på både indhold og præsentation. Alt sammen for at I skal blive bedre til at arbejde hands-on med at finde, planlægge og eksekvere PR, så jeres nye færdigheder kan implementeres i jeres virksomhed.
Dette kursus i praktisk PR er for jer, der allerede har erfaring med PR-arbejdet og trænger til en brush-up og for dig, der skal i gang med det. I er fx:
For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for jer! Vi spørger derfor ind til jeres behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper jer til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til jeres dagligdag efter kurset. Forud for kurset tager I også en lille sprogtest, som underviseren bruger i sin tilrettelæggelse af kurset.
Når I tilmelder jer dette kursus i præsentationsteknik, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.
af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.