På kurset får du:
I mange virksomheder og organisationer er forretningsmodellen blevet et større omdrejningspunkt end selve produktet eller den service, man yder. Og det kan der være mange gode grunde til. Vi ser på virksomheder, der giver deres produkter gratis væk til kunderne – og har succes med det. Vi ser på, hvordan offentlige organisationer kan tænke nye forretningsmodeller, der giver borgere og partnere værdi. Og vi ser på, hvordan man kan skabe netværksbaserede forretningsmodeller, der styrker organisationers værdiskabelse.
Kurset starter ud med en forståelsesrejse for at finde ud af, hvad forretningsmodeller overhovedet er, og hvorfor de er centrale for en forretnings succes. Og vi ser på de største danske og internationale succeser, hvor teknologi ikke kunne skabe succesen alene, men kun i symbiose med nye disruptive forretningsmodeller. Undervisningen består af teori og praksis, og vi arbejder løbende med konkrete cases, så du kan få afprøvet din nye viden i praksis.
For at give dig et reelt kompetenceløft giver vi dig masser af læsestof, som du kan gå i dybden med inden kurset afholdes. Forud for undervisningsdagen skal du læse et pensum på cirka 200 sider. Læsningen klæder dig på til at deltage på kurset og er med til at sikre, at du opnår maksimalt udbytte.
Kurset henvender sig til ledere, der arbejder med eller ønsker at implementere forretningsmodeller i organisationen. Du kan have taget en længere lederuddannelse eller have opnået praktisk erfaring som leder. Er du i tvivl om du er kvalificeret til kurset? Kontakt os på tlf. 70 278 279, så tager vi en snak om dine muligheder.
af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.