Find dit kursus i kundeservice & salg

Se oversigten over alle kurser herunder

Kundeservice & Salg

Lær at mestre det gode salg og den gode kundeservice Med vores forskellige kurser i salg og kundeservice lærer du at forstå og håndtere kunders adfærd, så du kan blive succesfuld inden for salg. Kursus i god kundeservice På dette kursus i god kundeservice lærer du at håndtere forskellige typer kunder, også de svære kunder. På kurset lærer du også, hvordan du skaber en professionel og personlig dialog. Salgskursus: Det effektive salg På dette kursus i salg lærer du at forstå kundens adfærd, så du kan booste dit salg. Dette salgskursus er for dig, der gerne vil øge dit salg. Kursus i salgstræning for ikke-sælgere Er du ikke sælger, men skal du alligevel arbejde med salg? Så kan det være en stor udfordring for mange ikke-sælgere, og derfor kan du komme på et kursus i salgstræning, så du kan blive godt klædt på. Kursus i forhandlingsteknik På dette kursus i forhandlingsteknik lærer du at blive en dygtig forhandler, der skaber merværdi for begge parter. Internt kursus i kundeservice og salg Vores kurser i kundeservice og salg kan også køres som interne kurser, hvis I er flere fra virksomheden, som ønsker at deltage. Der er mange fordele ved et internt kursus, da I får mulighed for at tage udgangspunkt I lige netop de områder, der er mest relevante for jer. Et internt kursus i kundeservice og salg kan dermed skræddersyes til lige netop jeres behov. Ønsker I at høre mere om et internt kursus i kundeservice og salg, er I meget velkomne til at ringe til os på 70 278 279.
Et løfte til dig...
........................................................................................
Vi lover, at undervisningen er tilpasset dine problemer og udfordringer

Hos Aros er vi store modstandere af at køre på rutinen med det samme gamle materiale. Vi tror på, at du får mest ud af kurset eller uddannelsen, hvis teorien sættes i perspektiv af de problemer, du møder i hverdagen. Derfor modtager du inden kurset et kort e-kursus om læring. Og vi sender et spørgeskema omkring dine forudsætninger og udfordringer, så underviseren og vores eksperter sammen kan tilpasse kursusmaterialet til lige præcis dine behov.

... for fjerde gang

Når Børsen fire gange har kåret os til Gazelle-virksomhed, er det nok fordi, vi kan noget helt særligt

Læs mere
97,9%
... af alle kursister

mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem

Se alle udtalelser
De bedste undervisere

Du skal lære så længe, du arbejder. Og underviseren er afgørende for din læring – så vi har ansat de bedste

Mød alle undervisere
Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder
om kommunikation GRATIS!
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Tilmeld dig og få dit eksemplar af vores e-bog "99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation", samt jævnlige tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre.